Офісні меблі - CASEY - Бюджет Lite

(78 товара)

Вид Сітка Лінія моделi
  1. Стіл письмовий BW102 T2L
    Стіл письмовий BW102 T2L
    Параметр оценки:
    0%
    Від 4 500 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  2. Стіл письмовий BW113
    Стіл письмовий BW113
    Параметр оценки:
    0%
    Від 3 294 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  3. Стіл приставний BW150
    Стіл приставний BW150
    Параметр оценки:
    0%
    Від 1 980 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  4. Секція для документів BW600
    Секція для документів BW600
    Параметр оценки:
    0%
    Від 4 170 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Гарантія Гарантійний термін експлуатації – 18 міс
  5. Секція для документів BW602
    Секція для документів BW602
    Параметр оценки:
    0%
    Від 2 826 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Гарантія Гарантійний термін експлуатації – 18 міс
  6. Секція для документів BW603
    Секція для документів BW603
    Параметр оценки:
    0%
    Від 2 166 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Гарантія Гарантійний термін експлуатації – 18 міс
  7. Стіл письмовий BW103 T3L
    Стіл письмовий BW103 T3L
    Параметр оценки:
    0%
    Від 5 880 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  8. Стіл письмовий BW103 T5R
    Стіл письмовий BW103 T5R
    Параметр оценки:
    0%
    Від 5 880 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  9. Стіл письмовий BW114 T5L
    Стіл письмовий BW114 T5L
    Параметр оценки:
    0%
    Від 6 822 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  10. Секція для документів BW613
    Секція для документів BW613
    Параметр оценки:
    0%
    Від 3 210 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Гарантія Гарантійний термін експлуатації – 18 міс
  11. Стіл BW103 T6R
    Стіл BW103 T6R
    Параметр оценки:
    0%
    Від 6 156 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  12. Стіл письмовий BW112 T6R
    Стіл письмовий BW112 T6R
    Параметр оценки:
    0%
    Від 6 252 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  13. Стіл письмовий BW113 T2L
    Стіл письмовий BW113 T2L
    Параметр оценки:
    0%
    Від 5 100 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  14. Стіл письмовий BW100
    Стіл письмовий BW100
    Параметр оценки:
    0%
    Від 2 406 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  15. Стіл письмовий BW105
    Стіл письмовий BW105
    Параметр оценки:
    0%
    Від 3 984 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  16. Стіл письмовий BW112 T2L
    Стіл письмовий BW112 T2L
    Параметр оценки:
    0%
    Від 4 752 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  17. Стіл письмовий BW115
    Стіл письмовий BW115
    Параметр оценки:
    0%
    Від 4 302 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  18. Стіл BW504
    Стіл BW504
    Параметр оценки:
    0%
    Від 552 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Гарантія Гарантійний термін експлуатації – 18 міс
  19. Стіл письмовий BW102 T4R
    Стіл письмовий BW102 T4R
    Параметр оценки:
    0%
    Від 5 124 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  20. Стіл письмовий BW102 T2R
    Стіл письмовий BW102 T2R
    Параметр оценки:
    0%
    Від 4 500 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  21. Стіл письмовий BW102 T6R
    Стіл письмовий BW102 T6R
    Параметр оценки:
    0%
    Від 5 976 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  22. Стіл письмовий BW115 T4R
    Стіл письмовий BW115 T4R
    Параметр оценки:
    0%
    Від 6 564 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  23. Стіл письмовий BW115 T6R
    Стіл письмовий BW115 T6R
    Параметр оценки:
    0%
    Від 7 488 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  24. Тумба приставна BW401
    Тумба приставна BW401
    Параметр оценки:
    0%
    Від 3 366 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Гарантія Гарантійний термін експлуатації – 18 міс
  25. Тумба приставна BW403
    Тумба приставна BW403
    Параметр оценки:
    0%
    Від 3 132 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Гарантія Гарантійний термін експлуатації – 18 міс
  26. Стіл приставний MK201W/18
    Стіл приставний MK201W/18
    Параметр оценки:
    0%
    Від 5 202 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Висота виробу у нижньому положенні 750
  27. Стіл письмовий BW112 T5R
    Стіл письмовий BW112 T5R
    Параметр оценки:
    0%
    Від 5 958 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  28. Стіл письмовий BW112 T3R
    Стіл письмовий BW112 T3R
    Параметр оценки:
    0%
    Від 6 138 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
Page
Очистити
Оцініть, будь ласка, асортимент представлений на цій сторінці
Ваша оцінка:
4 користувачів уже оцінили. Оцінка: 4.5 з 5.

Меблі для офісу

Без офісних меблів неможливо уявити жоден робочий простір. Не перебільшенням буде сказати, що якраз з них починається компанія. Саме меблювання дає можливість працювати, вести справи, зберігати документи, взаємодіяти з клієнтами й партнерами, створювати комфортні умови для персоналу та формувати бездоганний імідж компанії. Компанія Новий Стиль понад 20 років займається виготовленням і продажем меблів для офісу. Завдяки досвіду, сучасному дизайну, унікальним розробкам, якості та інноваційним технологіям стала лідером як на українському, так і європейському ринку. Готові здійснити екскурсію нашим онлайн магазином, щоб повністю облаштувати робоче приміщення офісними меблями?

Уявіть свій офіс – кращий шлях до досконалого вибору меблів

До вашої уваги пропонується великий вибір різноманітних предметів, котрі вирізняються призначенням, формами, дизайном, стилістикою, матеріалами та ціною. Однак перш ніж розпочати вибір офісних меблів варто продумати, яким саме ви бачите робочий простір, які завдання в ньому потрібно буде виконувати. Так, для нарад, тренінгів і переговорів, можливо, знадобиться конференц-зал, для якого пропонуємо довгий стіл зі зручними кріслами. Якщо ж плануєте оформити зал для відвідувачів, не обійтися без меблів для ресепшена. Багато що залежить і від формату приміщення. Відкрите планування за принципом Open Space дає змогу на одній площі розмістити багато співробітників і спрощує завдання з оформлення. При кабінетній системі є необхідність продумувати комплект офісних меблів для кожного приміщення окремо.

Вибираємо стиль меблів

Важливо не тільки облаштувати робочий простір, а й створити в ньому гармонійну привабливу атмосферу. Для цього краще обрати певний стиль і дотримуватися його, наповнюючи кабінет офісними меблями. Серед дизайнерських напрямків великий попит мають: хай-тек, мінімалізм, модерн, еко, лофт, індустріальний та скандинавський стиль. Так, наприклад, для підтримання напряму мінімалізму під час вибору столу письмового краще звертати увагу на просту форму стільниці без декору і додаткових елементів, котру доповнює стримана металева опора.

Оформляємо робоче місце

Важливо, щоб у кожного співробітника було грамотно облаштоване робоче місце. Це сприяє не тільки плідній роботі, швидкості виконуваних завдань, а й комфорту, забезпеченню здоров'я, створенню гарної атмосфери. У цьому каталозі представлений великий вибір, тому ви зможете зупинитись на найбільш підхожих меблях для персоналу. Насамперед це ергономічні крісла, які кожен може регулювати індивідуально під себе. Це можуть бути класичні моделі стільців з невисокими спинками для нетривалого сидіння. Якщо ж говорити про використання офісних меблів для діяльності, що передбачає стаціонарну довгу роботу на одному місці, у такому разі краще підійдуть моделі з високою спинкою, регульованими підлокітниками, різними налаштуваннями та повною підтримкою хребта.

Уважно поставтеся до вибору офісних столів – вони мають підходити до формату приміщення і виконуваних обов'язків співробітників. Так, модель з прямокутною стільницею, розміром 120х68 см вважається універсальним варіантом. Для динамічних офісів підійдуть трикутні конструкції чи зі столами приставними. Якщо ж на невеликій площі потрібно розмістити багато персоналу, задумайтеся про подовжені або двосторонні моделі. За ними можна розмістити одночасно кілька людей, розділивши їхні робочі місця перегородкою. Якщо стіл простої конструкції відмінним рішенням буде його доповнити тумбою приставною. Також розгляньте варіанти меблювання, в яких інтегровані полиці, шухляди для зберігання робочих і особистих речей.

Оформляємо простір для керівника

Зазвичай для тих, хто обіймає високі посади в компанії, відповідними офісними меблями оформляється й робочий простір. Це одночасно підкреслює ієрархію, створює комфорт для виконання важливих завдань, а іноді й доленосних рішень, демонструє статус компанії перед партнерами та клієнтами. Тому для кабінету керівника вибирають предмети класу люкс - зі шляхетних матеріалів, з розширеним функціоналом, престижним дизайном. Це може бути функціональне шкіряне крісло, яке буде йти в альянсі з таким же продуманим столом. Обираючи серед столів керівника, зверніть увагу на моделі з міцною широкою стільницею і можливістю до трансформації. Це дасть можливість не тільки самому працювати, а й влаштовувати невеликі наради, спілкуватися з партнерами, укладати договори. Також будуть потрібні шафи або меблеві секції з тумбою приставною для зберігання речей і документів. Якщо дозволяє площа приміщення, можна оформити не тільки робочу зону, а й зону відпочинку. Для цього достатньо розмістити м'який диван або крісла зі столиком.

Задумайтеся про системи зберігання

Облаштування робочого простору це не тільки стіл з кріслом. Необхідні додаткові елементи офісних меблів, які дадуть змогу встановити техніку, приклади продукції, презентаційні матеріали, документи, особисті речі. Для цього інтернет-магазин Новий стиль пропонує великий вибір містких офісних шаф відкритого і закритого типу, з шухлядами, полицями, різноманітними відділеннями залежно від того, як ви плануєте їх використовувати. З огляду на те, що сучасний документообіг здебільшого відбувається в електронному форматі, багато хто мінімізує кількість шаф для документів і віддає перевагу окремим секціям чи офісним тумбам. І пам'ятайте про дрібниці: верхній одяг персоналу й відвідувачів теж потрібно кудись подіти. Для цього пропонуємо різноманіття вішалок офісних – на ніжках і суцільних основах, з різними гачками й кріпленнями, що відрізняються формою та дизайном.

Поради щодо вибору меблів

Щоб не розчаруватися в покупці і довго насолоджуватися меблями для офісу пропонуємо звернути увагу на кілька моментів:

  • В онлайн магазині Новий Стиль пропонується широкий вибір офісних меблів різних категорій, від економ до класу люкс, тому продумайте свій бюджет. До вашої уваги прості, зручні й недорогі, комфортні та стильні, що дотримуються балансу ціни, та дорогі престижні, якими можна підкреслити статус компанії.
  • Скористайтеся конфігуратором. За допомогою нього, не витрачаючи часу на вибір, ви зможете підібрати потрібний колір, вид оздоблення та елементів своїм майбутнім меблям для офісу.
  • Зверніть увагу на габарити. Це важливо, щоб обрані предмети могли гармонійно розміститися в приміщенні й бути зручними для використання.
  • Вивчіть матеріали. Наприклад, деталі із пластику можуть бути легшими та робити офісні меблі мобільними, але металеві довговічніші та практичніші.
  • 7 причин придбати меблі в Новому Стилі

    Сотні тисяч клієнтів уже оформили свої компанії офісними меблями від Новий Стиль через низку причин:

  • Сучасний ергономічний дизайн.
  • Високоякісні сертифіковані матеріали.
  • Власне виробництво з бездоганною репутацією в Україні та Європі.
  • Велике розмаїття з можливістю вибору офісних меблів будь-яких розмірів, стилю, дизайну, налаштувань та наповнень.
  • Швидкість вибору – завдяки продуманому інтерфейсу онлайн-магазина, простому каталогу із конфігуратором до кожного товару.
  • Адекватні ціни – ви отримуєте безпосередньо меблі від виробника без зайвих націнок та доплат.
  • Високий сервіс обслуговування – тривалий офіційний гарантійний термін, швидке доставлення будь-якою транспортною службою, детальні інструкції зі збирання, оплата зручним способом, консультації та допомога експертів.
  • Ще стурбовані проблемою купівлі офісних меблів? Не витрачайте час на складнощі, в каталозі інтернет-магазину Новий Стиль ви обов'язково знайдете все, що потрібно: від вішалок з екранами для столів до складних меблевих систем та ігрових крісел. Залишилися питання? Експерти завжди на зв'язку, щоб відповісти на будь-яке питання, допомогти з вибором та зробити вигідну пропозицію.

     

    To Top