Офісні меблі - Бюджет Плюс - CACTUS - Сплит

(26 товара)

Вид Сітка Лінія моделi
Фiльтри 3 Фільтр
  1. Вішалка CACTUS black
    Вішалка CACTUS black
    Параметр оценки:
    0%
    Від 1 866 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Висота виробу у нижньому положенні 1837
    Максимальне навантаження 100 кг
    Гарантія Гарантійний термін експлуатації – 18 міс
  2. Вішалка CACTUS alu
    Вішалка CACTUS alu
    Параметр оценки:
    0%
    Від 1 890 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Висота виробу у нижньому положенні 1837
    Максимальне навантаження 100 кг
    Гарантія Гарантійний термін експлуатації – 18 міс
  3. Стіл конференційний С203
    Стіл конференційний С203
    Параметр оценки:
    0%
    Від 56 946 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Висота виробу у нижньому положенні 760
  4. Тумба мобільна С401
    Тумба мобільна С401
    Параметр оценки:
    0%
    Від 11 802 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Гарантія Гарантійний термін експлуатації – 18 міс
  5. Комплектуючий виріб С503
    Комплектуючий виріб С503
    Параметр оценки:
    0%
    Від 5 694 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Гарантія Гарантійний термін експлуатації – 18 міс
  6. Секція для документів С611
    Секція для документів С611
    Параметр оценки:
    0%
    Від 8 052 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  7. Секція для документів С601/18
    Секція для документів С601/18
    Параметр оценки:
    0%
    Від 11 826 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Висота виробу у нижньому положенні 2095
  8. Секція для документів С602/18
    Секція для документів С602/18
    Параметр оценки:
    0%
    Від 7 962 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  9. Тумба мобільна С403
    Тумба мобільна С403
    Параметр оценки:
    0%
    Від 20 346 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Висота виробу у нижньому положенні 700
  10. Секція для документів С601
    Секція для документів С601
    Параметр оценки:
    0%
    Від 11 826 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Висота виробу у нижньому положенні 2095
  11. Шафа для одягу С902
    Шафа для одягу С902
    Параметр оценки:
    0%
    Від 11 940 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  12. Секція для документів С611/18
    Секція для документів С611/18
    Параметр оценки:
    0%
    Від 8 052 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
  13. Тумба приставна BW402Z
    Тумба приставна BW402Z
    Параметр оценки:
    0%
    Від 2 646 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Гарантія Гарантійний термін експлуатації – 18 міс
  14. Стіл письмовий С101
    Стіл письмовий С101
    Параметр оценки:
    0%
    Від 25 842 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Висота виробу у нижньому положенні 760
  15. Стіл письмовий лівий С201
    Стіл письмовий лівий С201
    Параметр оценки:
    0%
    Від 26 622 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Висота виробу у нижньому положенні 760
  16. Стіл приставний С304
    Стіл приставний С304
    Параметр оценки:
    0%
    Від 22 008 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Висота виробу у нижньому положенні 710
  17. Секція для документів С603
    Секція для документів С603
    Параметр оценки:
    0%
    Від 5 298 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Гарантія Гарантійний термін експлуатації – 18 міс
  18. Стіл приставний С302
    Стіл приставний С302
    Параметр оценки:
    0%
    Від 21 582 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Висота виробу у нижньому положенні 714
  19. Стіл приставний С303
    Стіл приставний С303
    Параметр оценки:
    0%
    Від 18 636 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Висота виробу у нижньому положенні 710
  20. Тумба мобільна С402
    Тумба мобільна С402
    Параметр оценки:
    0%
    Від 20 346 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Висота виробу у нижньому положенні 700
  21. Шафа для одягу С901
    Шафа для одягу С901
    Параметр оценки:
    0%
    Від 15 660 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Висота виробу у нижньому положенні 2095
  22. Секція для документів С612/18
    Секція для документів С612/18
    Параметр оценки:
    0%
    Від 5 994 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Гарантія Гарантійний термін експлуатації – 18 міс
  23. Стіл письмовий С102
    Стіл письмовий С102
    Параметр оценки:
    0%
    Від 28 236 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Висота виробу у нижньому положенні 760
  24. Стіл письмовий правий С202
    Стіл письмовий правий С202
    Параметр оценки:
    0%
    Від 32 646 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Висота виробу у нижньому положенні 760
  25. Стіл приставний С301
    Стіл приставний С301
    Параметр оценки:
    0%
    Від 14 070 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Висота виробу у нижньому положенні 714
  26. Секція для документів С612
    Секція для документів С612
    Параметр оценки:
    0%
    Від 5 994 грн.
    Будь ласка, авторизуйтесь, щоб додати товар у список бажань Додати для порівняння
    Гарантія Гарантійний термін експлуатації – 18 міс
Очистити
Оцініть, будь ласка, асортимент представлений на цій сторінці
Ваша оцінка:
4 користувачів уже оцінили. Оцінка: 4.5 з 5.

Меблі для офісу

Без офісних меблів неможливо уявити жоден робочий простір. Не перебільшенням буде сказати, що якраз з них починається компанія. Саме меблювання дає можливість працювати, вести справи, зберігати документи, взаємодіяти з клієнтами й партнерами, створювати комфортні умови для персоналу та формувати бездоганний імідж компанії. Компанія Новий Стиль понад 20 років займається виготовленням і продажем меблів для офісу. Завдяки досвіду, сучасному дизайну, унікальним розробкам, якості та інноваційним технологіям стала лідером як на українському, так і європейському ринку. Готові здійснити екскурсію нашим онлайн магазином, щоб повністю облаштувати робоче приміщення офісними меблями?

Уявіть свій офіс – кращий шлях до досконалого вибору меблів

До вашої уваги пропонується великий вибір різноманітних предметів, котрі вирізняються призначенням, формами, дизайном, стилістикою, матеріалами та ціною. Однак перш ніж розпочати вибір офісних меблів варто продумати, яким саме ви бачите робочий простір, які завдання в ньому потрібно буде виконувати. Так, для нарад, тренінгів і переговорів, можливо, знадобиться конференц-зал, для якого пропонуємо довгий стіл зі зручними кріслами. Якщо ж плануєте оформити зал для відвідувачів, не обійтися без меблів для ресепшена. Багато що залежить і від формату приміщення. Відкрите планування за принципом Open Space дає змогу на одній площі розмістити багато співробітників і спрощує завдання з оформлення. При кабінетній системі є необхідність продумувати комплект офісних меблів для кожного приміщення окремо.

Вибираємо стиль меблів

Важливо не тільки облаштувати робочий простір, а й створити в ньому гармонійну привабливу атмосферу. Для цього краще обрати певний стиль і дотримуватися його, наповнюючи кабінет офісними меблями. Серед дизайнерських напрямків великий попит мають: хай-тек, мінімалізм, модерн, еко, лофт, індустріальний та скандинавський стиль. Так, наприклад, для підтримання напряму мінімалізму під час вибору столу письмового краще звертати увагу на просту форму стільниці без декору і додаткових елементів, котру доповнює стримана металева опора.

Оформляємо робоче місце

Важливо, щоб у кожного співробітника було грамотно облаштоване робоче місце. Це сприяє не тільки плідній роботі, швидкості виконуваних завдань, а й комфорту, забезпеченню здоров'я, створенню гарної атмосфери. У цьому каталозі представлений великий вибір, тому ви зможете зупинитись на найбільш підхожих меблях для персоналу. Насамперед це ергономічні крісла, які кожен може регулювати індивідуально під себе. Це можуть бути класичні моделі стільців з невисокими спинками для нетривалого сидіння. Якщо ж говорити про використання офісних меблів для діяльності, що передбачає стаціонарну довгу роботу на одному місці, у такому разі краще підійдуть моделі з високою спинкою, регульованими підлокітниками, різними налаштуваннями та повною підтримкою хребта.

Уважно поставтеся до вибору офісних столів – вони мають підходити до формату приміщення і виконуваних обов'язків співробітників. Так, модель з прямокутною стільницею, розміром 120х68 см вважається універсальним варіантом. Для динамічних офісів підійдуть трикутні конструкції чи зі столами приставними. Якщо ж на невеликій площі потрібно розмістити багато персоналу, задумайтеся про подовжені або двосторонні моделі. За ними можна розмістити одночасно кілька людей, розділивши їхні робочі місця перегородкою. Якщо стіл простої конструкції відмінним рішенням буде його доповнити тумбою приставною. Також розгляньте варіанти меблювання, в яких інтегровані полиці, шухляди для зберігання робочих і особистих речей.

Оформляємо простір для керівника

Зазвичай для тих, хто обіймає високі посади в компанії, відповідними офісними меблями оформляється й робочий простір. Це одночасно підкреслює ієрархію, створює комфорт для виконання важливих завдань, а іноді й доленосних рішень, демонструє статус компанії перед партнерами та клієнтами. Тому для кабінету керівника вибирають предмети класу люкс - зі шляхетних матеріалів, з розширеним функціоналом, престижним дизайном. Це може бути функціональне шкіряне крісло, яке буде йти в альянсі з таким же продуманим столом. Обираючи серед столів керівника, зверніть увагу на моделі з міцною широкою стільницею і можливістю до трансформації. Це дасть можливість не тільки самому працювати, а й влаштовувати невеликі наради, спілкуватися з партнерами, укладати договори. Також будуть потрібні шафи або меблеві секції з тумбою приставною для зберігання речей і документів. Якщо дозволяє площа приміщення, можна оформити не тільки робочу зону, а й зону відпочинку. Для цього достатньо розмістити м'який диван або крісла зі столиком.

Задумайтеся про системи зберігання

Облаштування робочого простору це не тільки стіл з кріслом. Необхідні додаткові елементи офісних меблів, які дадуть змогу встановити техніку, приклади продукції, презентаційні матеріали, документи, особисті речі. Для цього інтернет-магазин Новий стиль пропонує великий вибір містких офісних шаф відкритого і закритого типу, з шухлядами, полицями, різноманітними відділеннями залежно від того, як ви плануєте їх використовувати. З огляду на те, що сучасний документообіг здебільшого відбувається в електронному форматі, багато хто мінімізує кількість шаф для документів і віддає перевагу окремим секціям чи офісним тумбам. І пам'ятайте про дрібниці: верхній одяг персоналу й відвідувачів теж потрібно кудись подіти. Для цього пропонуємо різноманіття вішалок офісних – на ніжках і суцільних основах, з різними гачками й кріпленнями, що відрізняються формою та дизайном.

Поради щодо вибору меблів

Щоб не розчаруватися в покупці і довго насолоджуватися меблями для офісу пропонуємо звернути увагу на кілька моментів:

  • В онлайн магазині Новий Стиль пропонується широкий вибір офісних меблів різних категорій, від економ до класу люкс, тому продумайте свій бюджет. До вашої уваги прості, зручні й недорогі, комфортні та стильні, що дотримуються балансу ціни, та дорогі престижні, якими можна підкреслити статус компанії.
  • Скористайтеся конфігуратором. За допомогою нього, не витрачаючи часу на вибір, ви зможете підібрати потрібний колір, вид оздоблення та елементів своїм майбутнім меблям для офісу.
  • Зверніть увагу на габарити. Це важливо, щоб обрані предмети могли гармонійно розміститися в приміщенні й бути зручними для використання.
  • Вивчіть матеріали. Наприклад, деталі із пластику можуть бути легшими та робити офісні меблі мобільними, але металеві довговічніші та практичніші.
  • 7 причин придбати меблі в Новому Стилі

    Сотні тисяч клієнтів уже оформили свої компанії офісними меблями від Новий Стиль через низку причин:

  • Сучасний ергономічний дизайн.
  • Високоякісні сертифіковані матеріали.
  • Власне виробництво з бездоганною репутацією в Україні та Європі.
  • Велике розмаїття з можливістю вибору офісних меблів будь-яких розмірів, стилю, дизайну, налаштувань та наповнень.
  • Швидкість вибору – завдяки продуманому інтерфейсу онлайн-магазина, простому каталогу із конфігуратором до кожного товару.
  • Адекватні ціни – ви отримуєте безпосередньо меблі від виробника без зайвих націнок та доплат.
  • Високий сервіс обслуговування – тривалий офіційний гарантійний термін, швидке доставлення будь-якою транспортною службою, детальні інструкції зі збирання, оплата зручним способом, консультації та допомога експертів.
  • Ще стурбовані проблемою купівлі офісних меблів? Не витрачайте час на складнощі, в каталозі інтернет-магазину Новий Стиль ви обов'язково знайдете все, що потрібно: від вішалок з екранами для столів до складних меблевих систем та ігрових крісел. Залишилися питання? Експерти завжди на зв'язку, щоб відповісти на будь-яке питання, допомогти з вибором та зробити вигідну пропозицію.

     

    To Top